استفاده از تجهیزات پیشرفته ، رعایت استانداردهای ایمنی و پیروی از قوانین حمل و نقل جهانی از طیف وسیعی از عواملی است که بخش را بهبود می بخشد. در این مرحله ، هر خطایی ممکن است منجر به تأخیر ، هزینه های اضافی و حتی آسیب جبران ناپذیر محموله شود.
مفهوم بارگیری و تخلیه کالاها
بارگیری و تخلیه کالاها مجموعه عملیاتی است که از یک مکان از یک مکان به مکان دیگر یا از یک موقعیت منتقل می شود. این فرآیند بسته به نوع دریا ، کف یا حمل و نقل هوایی روشهای مختلفی دارد. بار کشتی معمولاً در تجهیزات مورد استفاده برای حمل و نقل حمل و نقل باری سطح بالا از جرثقیل های بندری ، جرثقیل های بندری ، فولفد و ظروف استفاده می شود.
روند بارگیری کالا در بندر
بارگیری کالا به عنوان یکی از مهمترین مراحل بندر حمل کالا این نقش مهمی در ایمن و ساعت کالا دارد. در این فرآیند ، کالاها از فروشگاه های کشتی ها و بارها روی ظروف و بارگذاری بارهای موجود در ظروف یا قطعات پایین به کشتی ها و بارها منتقل می شوند. تحقق واضح این عمل جراحی باعث کاهش آسیب ، افزایش ، افزایش به بهینه سازی زمان حمل و نقل می شود. روند بارگیری شامل سه مرحله اصلی است:
1. آماده سازی پیش آماده
- در این مرحله ، تمام اقدامات لازم برای آموزش کالاها و ظروف برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی این عملیات انجام می شود.
- برنامه ریزی و سازماندهی بار: نوع محصول ، نوع مکان برای انتخاب بهترین روش بوت تعیین شده است. این برنامه ریزی شامل تنظیم جدول هماهنگی بین کشتی ها و تجهیزات بوت است.
- بررسی وضعیت ظروف: قبل از Uload و حمل و نقل کانتینربرای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، از نظر ایالت ها ، درها ، قفل ها و هشدارها مورد بررسی قرار گرفته است.
- ارائه اسناد: کلیه اسناد حمل و نقل مانند عوامل ، لیست بارگیری و گواهینامه های حمل و نقل مطابق مقررات گمرک در نظر گرفته می شود.
2. کالاها را بارگیری کنید
پس از شروع آماده سازی بار ، با انتخاب روش صحیح و پیروی از استانداردهای امنیتی همراه است.
● روش بوت مناسب را انتخاب کنید:
1. جرثقیل های بندر: از این دستگاه برای حمل کالاهای سنگین و زیاد استفاده می شود.
2. سابق: او مسئولیت چمدان های متوسط مانند لرز و بسته بندی چوب را بر عهده دارد.
1. حامل های متصل: برای انتقال سریع و جابجایی ظروف در منطقه بندر.
1. ورق های غذایی: برای قرار دادن ظروف در انبارها و پایانه های دریایی.
1. روش ROOR: بارگیری اتومبیل و تجهیزات چرخ.
● توزیع وزن و پیروی از اصول سفارش کالا: کالاهای شدید در بارهای پایین و سبک در بالا قرار می گیرند تا از عدم تناسب جلوگیری شود.
● تثبیت و کمک های ایستاده: از سیستم های قفل استاندارد برای جلوگیری از حرکت کالاها در طول راه استفاده می شود.
1. بارگیری و بارگیری کامل
قبل از ترک کشتی ، تمام ظروف و محموله ها از نظر امنیت و قدرت مورد بازرسی قرار می گیرند. پس از اتمام بارگیری ، ظروف مهر و موم شده و آماده ارسال هستند. سرانجام ، اسناد بارگیری فعال و به گمرک و مقررات ارسال می شود.
روند تخلیه کالا در بندر
ظروف تخلیه و بارگیری از ظروف کشتی یکی از مهمترین مراحل زنجیره تأمین جهانی است. روند ELCIP شامل سه مرحله زیر است:
1. آماده سازی خمیر را آماده کنید
قبل از تخلیه ، هماهنگی لازم انجام می شود و امنیت تجهیزات و کالاها را تضمین می کند.
- بررسی و سازگاری اسناد و گواهینامه ها: اطلاعات بار باز برای تأیید با اسناد رسمی در نظر گرفته می شود.
- تهیه تجهیزات: بسته به نوع محصول ، از تجهیزات سازگار استفاده می شود ، مانند نوارها ، فولیکیفیف ها و سیستم های جذب.
- نظارت بر امنیت: کلیه استانداردهای ایمنی ، از جمله محافظت شخصی برای کارگران ، رعایت می شود.
2. کالنی یک عملیات را رها کنیدا.
در این مرحله ، کالاها برای پایین آمدن محموله و بار به کشتی ها منتقل می شوند.
- استفاده از نوع تجهیزات بلند کردن: به عنوان مثال ، جرثقیل های بندری مانند ظروف سنگین و غنی ، سلاح برای ترک سریع محصولات اهدا شده و منابع نفتی استفاده می شود.
- پرس و جو کانتینر: قبل از خروج از بندر ، ظروف از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرند و هرگونه خسارت ثبت می شود.
- رهاسازی و جدایی کالاها: کالاها پس از تخلیه ، کالاها در انبارهای بندر طبقه بندی می شوند و آماده ارسال به مقصد هستند.
1. تحویل به آخرین آدرس بار
در مرحله سوم ، اسناد ثبت نام در نظر گرفته می شود و مراحل زیر انجام می شود.
- اسناد تمیز کردن بررسی و تصویب می شود ، انتقال خروجی ارائه می شود.
- حمل و نقل به آدرس نهایی: کالاها به انبارها ، کارخانه ها یا مشتریان ارسال می شوند.
- مدیریت کیفیت: اجرای سلامت محصول ، تست های کیفیت و بررسی های استاندارد.
قوانین و قوانین بارگیری و بارگیری
در بارگیری و بارگیری کالاها ، مانند چسبندگی ، نقش مهمی در شناسایی استانداردهای بین المللی مانند INS ، فروشنده و تعهدات خریدار دارد. بیمه بار و مسئولیت شرکتهای حمل و نقل یکی دیگر از نیازهای قانونی برای بار و تخلیه است که شرکت های حمل و نقل را ملزم به پوشش خسارت در جاده می کند. طراحی کنوانسیون ایمنی کانتینر ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، ساخت و ساز ، مشاوره ، ساخت ، ساختمان و خطر انفجار و بارگیری خطر بخش ها و انفجار همچنین شامل استانداردهای خاص برای ساخت و ساز و پردازش است.
پایان
بارگیری و بارگیری کشتی ها در بندر یکی از مراحل مهم حمل و نقل دریایی است که نیاز به ایمنی ، برنامه ریزی و اصول امنیتی حمل و نقل دریایی دارد. اجرای دقیق اصول حمل و نقل و بارگیری و بارگیری و بارگیری نقش مهمی در کاهش هزینه ها ، بهینه سازی زمان و جلوگیری از آسیب دارد. نظارت و انفجار را برای ردیابی این مراحل حذف می کند ، روند تخلیه بدون بار و صاف را حذف می کند.