استقبال سوئیس از پیشرفت‌های سازنده در مذاکرات ایران و آمریکا

جهان مقالات

تبلیغات بنری

وزارت امور خارجه سوئیس از تحولات سازنده مذاکرات ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش -.

وزارت امور خارجه سوئیس تصریح کرد: از پیشرفت های سازنده ای که در جریان مذاکرات دیپلماتیک میان میانجی ها، ایران و آمریکا به دست آمده، استقبال می کنیم.

وزارت امور خارجه سوئیس اعلام کرد: ما از پیشرفت سازنده در مذاکرات میانجی ایران و آمریکا استقبال می کنیم و همچنان آماده حمایت از این روند هستیم.

قطر و پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کردند: دور اول مذاکرات در سطح عالی در چارچوب «یادداشت تفاهم اسلام آباد» با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده آمریکا و دو طرف میانجی یعنی دولت قطر و جمهوری اسلامی پاکستان در شهر بورگنستاک سوئیس به پایان رسید.

اولین روز نشست دریاچه لوسرن در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد. پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای حاصل شده است، از جمله ایجاد مکانیزمی برای ادامه گفت‌وگوهای فنی.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری aftabnews

دیدگاهتان را بنویسید