مدیرکل روابط عمومی استان تهران گفت: بر اساس این تصمیم ساعت کاری ادارات شهرستان تهران از ساعت 6 صبح تا 10 صبح خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تایید کرد: کاهش ساعت کاری ادارات دولتی فقط شامل شهر تهران می شود و این مصوبه شامل امداد، خدمات و بانک ها نمی شود.
jahannews به نقل از یستا

