دهن کجی سرمربی طارمی؛ بسیار ضعیف بود و به دلم ننشست!

مقالات ورزشی

تبلیغات بنری

جوزوس لوئیس ماندلبار ، مربی اسپانیایی و مهدی طاریمی پس از پیروزی 2 بر یک در جام یونان مقابل آستان ، به شدت از دانش آموزانش انتقاد کردند و او را بسیار ضعیف و غیرقابل قبول خواندند.

اخبار آفتاب:

المپیاکوس در اولین مسابقه خود در گروه جام یونان ، Tribalis را شکست داد. با این حال ، Jossi Luis Mandelibar ، مربی اسپانیایی از عملکرد تیمش راضی نبود و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر انتقاد شدید کرد.

“تنها چیزی که امروز از من راضی شد ، نتیجه است.” همه چیز در میدان بد بود ، تیم هیچ کاری مثبت نکرد و عملکرد ما بسیار ضعیف بود. ما فقط نتیجه را حفظ می کنیم.

ماندلیبر ادامه داد: “این نباید بهانه ای باشد.” همه ما یک تیم هستیم. حریف همچنین در تیم خود تغییرات زیادی ایجاد کرد. من نمی دانم که آیا این می تواند یک دلیل باشد ، اما امروز رفتار بازیکنان کاملاً قابل قبول نبود. شما هرگز بازی را از دست ندادید.

مهدی طارمی از ابتدا در تیم المپیاکوس در بازی بود و دو گل به ثمر رساند.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری aftabnews

دیدگاهتان را بنویسید